Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Časté dotazy (FAQ)
Podívejte se na přehled nejčastějších dotazů od našich klientů. Pokud jste nenašli to, co vás zajímalo, neváhejte nás kontaktovat.
-
V kolik hodin je check in / check out?
Nástup na pobyt je od 13:00 v den příjezdu a opuštění pokoje do 11:00 v den odjezdu. V případě, že dorazíte dříve, je možné si na recepci uschovat zavazadla do doby, než bude Váš pokoj připraven. V případě, že budete vědět o pozdějším příjezdu do hotelu než ve 13:00, prosím informujte nás.
-
Jak je to s parkováním?
Přímo u hotelu se nachází parkoviště monitorované kamerovým systémem. Na parkování se nedělají rezervace. Pokud máte parkovací místo v ceně pobytu, žádný poplatek nehradíte. Parkovací automat Vám u vjezdu vydá lístek, který donesete na recepci a recepční Vám bezplatné parkování nastaví. Ostatní hradí parkovné dle platného ceníku přímo v automatu nebo na recepci hotelu.
-
Jak daleko od resortu se nachází vlakové a autobusové nádraží? Je možné zajistit odvoz? Vlakové nádraží je vzdálené zhruba 1,3 kilometru u výjezdu na Jičín, autobusové nádraží se nachází na bělohradském náměstí zhruba 750 metrů od Spa resortu Tree of Life. Odvoz z/do hotelu je možné zajistit za menší poplatek přes recepci.
-
Je možné si přivézt s sebou jízdní kolo? V hotelu je úschovna kol, kterou můžete využít. Pokud kolo nemáte a přesto byste rádi podnikli cyklovýlet, hotel nabízí několik jízdních kol k zapůjčení.
-
Jaké platební metody jsou k dispozici?
Informace o jednotlivých platebních metodách a věrnostních programech naleznete zde: platební metody a slevy.
-
Je možné vystavit fakturu za pobyt na zaměstnavatele?
Pokud Vám zaměstnavatel na rekreaci přispívá a přejete si celý pobyt nebo jeho část vyfakturovat, doručte nám včas objednávku s potřebnými fakturačními údaji tak, aby byla částka ze strany zaměstnavatele uhrazena před nástupem na pobyt.
-
Je nutné si dopředu rezervovat procedury? Na jakém telefonním čísle?
Procedury, které jsou pevnou součástí objednaného pobytového balíčku, Vám automaticky zarezervuje kancelář rozpisu procedur a přesný časový plán Vám předají pracovníci recepce při příjezdu na pobyt. Procedury mohou být plánovány již na den nástupu od 14:30 hodin. Pokud tedy plánujete pozdější příjezd do hotelu, informujte nás prosím nejdéle dva dny před nástupem na pobyt, abyste nějakou proceduru nezmeškali.
Rezervovat je nutné procedury, které si chcete přikoupit navíc. V takovém případě doporučujeme učinit objednávku co nejdříve po vytvoření rezervace pobytu. Pro rezervaci nebo v případě dotazů ohledně procedur kontaktujte Spa recepci resortu na tel.: 493 767 180 nebo emailem: rozpis.procedur@treeoflife.cz -
Je možné měnit procedury u pobytů z nabídky?
Skladba procedur u jednotlivých balíčků je pevně stanovená a jejich výměna není možná. Pokud Vám nevyhovuje složení žádného z připravených programů, máte možnost rezervovat pouze ubytování a procedury si domluvit individuálně z ceníku jednotlivých procedur. V případě zdravotních důvodů je možné si objednat placenou konzultaci s lékařem, který Vaši situaci posoudí a navrhne vhodné řešení. Neúčast na některé z rezervovaných procedur není nijak kompenzována.
-
Mohou se procedur účastnit těhotné ženy?
Pokud jste těhotná, informujte nás prosím dopředu. Bohužel, ne všechny procedury jsou v době těhotenství vhodné. Nejlépe je tedy domluvit se individuálně nebo využít nabídku pobytu SPA relax. Tento program neobsahuje žádné procedury. K tomuto programu si můžete individuálně zkonzultovat nabídku vhodných procedur na Spa recepci nebo emailem rozpis.procedur@treeoflife.cz.
-
Mohu se objednat na nějakou proceduru, i když nejsem v resortu ubytovaný/á? Ano, na procedury můžete docházet i bez ubytování. Svůj termín si rezervujte dopředu přes Spa recepci resortu nebo emailem: rozpis.procedur@treeoflife.cz
-
Kdo má volný vstup do hotelového bazénu a relaxační zóny Organic Spa a Garden Spa?
Ubytovaní hosté a klienti programu Odpoledne plné odpočinku mají volný vstup do bazénu a relaxační zóny. Pro veřejnost je umožněn vstup pouze ve vymezených časech viz. otevírací doba pro veřejnost.
-
Musím si na pobyt přivézt vlastní ručníky/župan?
Župan, pantofle, ručníky a osušky jsou k dispozici na pokojích.
-
V jakých časech je v restauraci poskytována snídaně, oběd a večeře?
Čas snídaní je od 7:15 do 10:00 hodin
Čas obědů je od 12:00 do 14:00 hodin
Čas večeří je od 18:00 do 21:00 hodin -
Chystáme se do resortu vyrazit na večeři, je nutné se rezervovat?
Pokud se k nám chystáte na romantickou večeři nebo rodinný oběd, rádi Vás uvidíme. Doporučujeme ale dopředu rezervovat stůl na tel.: 493 767 145.
-
Lze zajistit speciální dietní stravu?
V resortu dokážeme nabídnout i dietní stravování, informujte nás ale o Vašem požadavku již při vytváření rezervace. Můžeme nabídnout vegetariánskou, bezlepkovou, bezlaktózovou či další úpravy.